They work with scam artists do not trust them
They work with scam artists do not trust them
sketchy as hell and needing payment for a basic service you already paid for? screw that.
Be careful! I got charged before I was supposed to, and it overdrew my checking account! I will never use sn app from this company again!
Developer reply
Hello! We’re sorry for the frustration this has caused. Please note that charges are applied according to the selected subscription plan and its terms. You can contact our support team at support@multiappdynamics.com so we can check the case.
Instantly greeted with "free" trial option horrible app
Developer reply
Hi there. Thank you for your feedback. We’re sorry the app didn’t meet your expectations. The free trial is intended to let users try the service before committing to a subscription. If you have any questions, email us at support@multiappdynamics.com
3 months still haven't got my package not happy haven't got money back
Developer reply
Hi Marcus! We’re sorry to hear your package hasn’t arrived. Our app helps track shipments but does not handle deliveries or refunds for purchases. Please contact the seller directly for assistance with your missing package and refund request. If you have any quesitons regarding the app, email us at support@multiappdynamics.com
Having to pay to track my parcel after paying a delivery fee is insane. And it's late 🙄
Developer reply
Hello Tanya. We understand your concerns about the cost and the delay. Our app brings package tracking information together in one place, and a free trial is available to try the service before subscribing. You can email the postal service to clarify on the lateness of the delivery. If more help is needed, contact us at support@multiappdynamics.com
money hungry app
Developer reply
Hello there! We're sorry to hear you feel this way. Our goal is to provide a convenient package tracking experience, and we offer a free trial so you can try the service before committing to a paid plan. You are welcome to email us at support@multiappdynamics.com if you need more help.
helped me and Good APP
1 people found this helpful
got free 3 day trial. went to cancel it after 10 minutes. no option. they'll wait the 3 days and start charging me i bet ya. scammers
Developer reply
Hello Mark! We're sorry for the frustration. Please get in touch with our support team at support@multiappdynamics.com , and we'll help you with your subscription and cancellation concerns.
lost about my package is crazy to me
Developer reply
Hello! Our app only tracks shipments using available updates and does not handle deliveries or partner with carriers. For delivery issues, please contact the seller or carrier directly. For app-related questions, reach us at support@multiappdynamics.com Package & Delivery Tracker Team
From 250 saved reviews since 7 Jan 2026, all countries.
Share of the 199 negative reviews that mention it
“The free subscription ends after 3 days and then you start paying...”
“horrible app They want $8.99 a MONTH to track ultra low quality merchandise mainly from China Because of how many companies the packages might change hands t…”
“shocking app as soon as you open it up it starts you on a free trial (no other option) then wants to charge you a ridiculous amount of money, then o can't fi…”
“I recommend you should do something like if users want to track the package they have to watch ads or something if they want it for free.”
“I tryed app its not working.”
“Hey how do I get in contact with you guys.I was charged for something I didnt want to pay for and now im having difficulty getting in contact with you guys a…”
Share of the 45 positive reviews that mention it
“Very useful and easy to use!”
A drop after an update usually means the update broke something.